Langs de Waal bij Ewijk 2024, 70 x 100 cm, olieverf op linnen,Ooy bij Nijmegen, olieverf op doek, 75 x 100 cm ,’24Bij Wylerbergmeer, ’24. olieverf op doek, 60 x 100 cmBij Wylerbergmeer, olieverf op paneel, 50 x 60 cm ,2024Langs de Waal bij Ewijk, 65 x 100 cm, olieverf op linnen 2024Kronenburgerpark, 75x 100 cm , olieverf op linnen, 2024Ooy bij Nijmegen, 2024, olieverf op linnenBij Wylerbergmeer, olieverf op linnen, 60 x 80 ’24Nijmegen vanaf nieuwe brug, olieverf op doek, 60x 100, ’25Ooy bij Nijmegen, olieverf op doek, 70 x 100 cm , ’24Amsterdamse bos, olieverf op linnen, 12-’24, 80 x 100bij Nijmegen, 45 x 45 cm , olieverf op paneel ,3-’25Summer in the city Nijmegen, olieverf op paneel, 61x 80 cm, 2-’25
Ziekerstr. , Nijmegen; Winterzon. Olieverf op paneel, 60 x 80 cm. 2-’25
Warzone, olieverf op paneel,’24-25 Iedere kunstenaar begint met het imiteren van kunstenaars die hij bewonderd. Gaandeweg vind hij zijn eigenstijl en vorm en vervolgens gaat hij over tot het imiteren van zichzelf. Zoals altijd uitzonderingen daargelaten .
Z.t., olieverf op paneel, ’25, 71 cm Veel abstracte schilderijen komen over als een cartoon of mop zonder clue en zijn dus niet meer dan een stuk decoratie ook al staat er een suggestief bedoelde titel onder. Het maken van een betekenisvol abstract schilderij die voor zichzelf spreken kan is zeer moeilijk. Naar mijn idee moet het een visueel “verhaal’ vertellen. Je kunt abstracte vormen niet overdrachtelijk gebruiken want abstract is in principe betekenisloos Wel kun je een structuur of samenhang creëren die iets concreets oproept zoals losse letters (bijna) betekenisloos zijn samengebracht in een bepaalde formule bijv E=Mc2 betekenis gaan krijg.